Cumu fà dashboards auto

Breve descrizzione:

U dashboard di l'automobile hè una cumpunente impurtante di l'automobile, chì hè dotata di vari strumenti di monitoru, dispositivi operativi è sistemi elettronichi.


Dettaglio di u Produttu

U pannellu di plàsticu auto hè un interiore impurtante in una vittura.

I dashboards auto generalmente fatti di resina plastica "PP modificatu" o "ABS / PC". U dashboard di l'automobile (chjamatu ancu dash, pannellu di strumenti, o fascia) hè un pannellu di cuntrollu di solitu situatu direttamente davanti à u cunduttore di un veìculu, visualizendu strumentazione è controlli per l'operazione di u veiculu. Una serie di controlli (per esempiu, u volante) è strumentazioni sò installate nantu à u pannellu per mostrà a velocità, u livellu di carburante è a pressione di l'oliu, u pannellu di mudernu pò accoglie una vasta gamma di calibri, è controlli, è ancu informazioni, climatizazione è divertimentu sistemi. Cusì hè cuncepitu è ​​fattu in una struttura cumplessa per adattassi è situà quessi controlli è strumentazioni fermamente è assumere u so pesu.

Sistema dashboard di Automobile

Per i dashboards differenti, i prucessi coinvolti sò ancu assai diversi, chì ponu esse riassunti à pocu pressu cusì:

1. Scrivania in plastica dura: stampatura à iniezione (parti cum'è u corpu di u screnu) saldatura (parti principali, se ne necessariu) assemblea (parti cunnesse).

2. Pannellu di schiuma semirigida: iniezione / pressatura (scheletru di u pannellu), aspirazione (pelle è scheletru) tagliu (foru è bordu) assemblea (parti cunnesse).

3. stampà à u vacuum / plasticu rivestitu (pelle) spumante (stratu di schiuma) tagliendu (arice, foru, ecc.) Saldatura (parti principali, se necessariu) assemblea (parti cunnesse).

Materiali per ogni parte di u pannellu

Nome di a parte Materiale Spessore (mm) Unità di pesu (gramma)
pannellu di strumenti 17Kg    
Parte superiore di u pannellu di strumenti PP + EPDM-T20 2.5 2507
Quadru Airbag TPO 2.5 423
Pannellu di strumenti in u corpu inferiore PP + EPDM-T20 2.5 2729
Corpu di u pannellu di strumenti ausiliari PP + EPDM-T20 2.5 1516
Pannellu di trim 01 PP + EPDM-T20 2.5 3648
Pannellu di trim 02 PP-T20 2.5 1475
Pannellu decorativu 01 PC + ABS 2.5 841
Pannellu decorativu 02 ABS 2.5 465
Conducte d'aria HDPE 1.2 1495
Portacenere in muvimentu PA6-GF30 2.5 153

 

pannellu di strumenti

Pannellu frontale di DVD in vittura

Escrivania è muffa Automobile

I prucessi principali per fà dashboards auto sò i seguenti:

Processu di stampaggio à iniezione: e particelle di plastica chì si asciuganu in a macchina di stampaggio à iniezione attraversu u tagliu di vite è u riscaldamentu di a canna è a fusione dopu l'iniezione in u prucessu di raffreddamentu di a muffa. Hè a tecnulugia di trasfurmazione a più aduprata in a fabricazione di dashboards. Hè adupratu per fabricà u corpu di dashboards in plastica dura, u scheletru di dashboards assorbenti di plastica è morbidi è a maiò parte di e altre parti cunnesse. I materiali dashboard di plastica dura adupranu principalmente PP. I materiali principali di u scheletru di u pannellu sò PC / ABS, PP, SMA, PPO (PPE) è altri materiali modificati. Altre parti scelenu ABS, PVC, PC, PA è altri materiali oltre i materiali sopra citati secondu e so diverse funzioni, strutture è apparenze.

Sì avete bisognu di fà parti di plastica o stampi per u pannellu, o se avete bisognu di più infurmazionePer piacè cuntattateci.


  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti Relativi