Cunsiglii per a cuncezzione precisa è u modellu di pezzi plastichi

Cù u sviluppu di l'industria muderna, ci sò sempre più eccellenti materiali plastichi. In listessu tempu, i prudutti di plastica sò ancu ampiamente usati in vari settori. In particulare, sò usate parti di plastica sempre più precise.

Avà spartemu cun voi i cunsiglii per a cuncezzione precisa è a stampatura di parti plastiche.

Classificazione di e parti di plastica di precisione:

plastic parts

1. Cuncepimentu di parti plastiche precise

(1) Tipi tipichi di parti plastiche precise

A. Parti di alta precisione dimensionale, cume: ingranaggi a motore, ingranaggi a vite senza fine, viti, cuscinetti.

Queste parti precise sò generalmente aduprate in u meccanismu di trasmissione precisu di e macchine (cume stampanti, fotocamere, aspiratori automatichi, robot, apparecchi intelligenti, picculi UAV, ecc.). Richiede una coordinazione precisa, un muvimentu lisciu, durabilità è senza rumore.

B. parti à pareti fini:

Di solitu, u muru di e parti di plastica hè menu di 1,00 mm, chì appartene à e parti à pareti sottili.

E parti à muri sottili ponu fà a dimensione di u pruduttu assai chjuca. Ma e parti di plastica à muri fini ùn ponu mancu esse riempiti per via di u rapidu raffreddamentu è di solidificazione. È e parti à muri fini ùn ponu micca suppurtà a forza di a fossa è di rompe in a cavità di a fossa. Dunque, a cuncezzione di e pareti sottili deve sceglie materiali cù migliori proprietà meccaniche. È cuncepimentu ragionevuli, cume u spessore di u muru uniforme, e parti ùn ponu micca esse troppu muru. Mori prufondu, angulu più grande. Per alcune parti ultra-sottili, hè necessaria una macchina per stampà iniezione ad alta velocità.

C. Parti ottiche:

E parti ottiche richiedenu una bona trasmissione / prestazione di diffusione di luce, è ancu una bona stabilità dimensionale è resistenza à l'usura. Per esempiu, a curvatura superficiale di lenti cuncavate è cunvexe aduprate in i proiettori richiede alta precisione è stabilità.

 Hè necessariu un plasticu trasparente altu cum'è PMMA. In listessu tempu, alcune parti ottiche di illuminazione anu ancu bisognu di fà alcune linee fini nantu à a superficie di e parti per accettà luce o ancu luce o eliminà l'abbagliu.

 D. Superficie lucida: e parti lucide includenu parti ottiche, è ancu altre parti chì necessitanu una alta finitura superficiale (superficie speculare). Stu tipu di parti sò largamente aduprati in i prudutti di l'elettronica di cunsumu, cum'è e cunchiglie di telefuninu. A cuncezzione di stu tipu di prudutti deve cunsiderà materiali plastichi cun una bona fluidità, cuncepimentu di spessore è tecnulugia di matrice.

 E. parti di plastica impermeabili

Parechji prudutti elettronichi è elettrichi richiedenu impermeabilità, cume vetri impermeabili / orologi / elettronica militare, prudutti à l'aria aperta è strumenti cun ambiente d'acqua umida.

I metudi principali di impermeabilizazioni sò sigilli criptati nantu à a superficie esterna di u pruduttu, cume chiavi chjuse, prese chjuse, scanalature di sigillatura, saldatura ultrasonica, ecc.

 F.IMD / IML (decorazione in muffa, etichetta in muffa)

Questu prucessu hè di piazzà a pellicula PET in a cavità di muffa per iniezione è integrà e parti di iniezione in una tecnulugia di trasformazione intera, chì si attaccherà fermamente à e parti di plastica.

Caratteristiche di i prudutti IMD / IML: alta chiarezza, stereoscopica, mai svanita; trasparenza di lenti di finestra finu à 92%; superficia resistente à l'usura è resistente à i graffi per una longa vita di serviziu; flottabilità di i prudutti chjave durante a furmazione di iniezione, a vita chjave pò ghjunghje più di 1 milione di volte.

 

(2). Cunsiglii per un cuncepimentu precisu di pezzi plastichi

 A. spessore di muru uniforme

In a furmazione per iniezione, u plasticu hè in statu liquidu per un tempu assai cortu, è l'uniformità di u spessore di u muru di e parti hà una grande influenza nantu à a velocità di u flussu è a direzzione di u plasticu. U spessore di e parti cambia assai, ciò chì porterà una serie di difetti di qualità cum'è u riempimentu di insoddisfazione, deformazione, restringimentu, marchi di saldatura, marchi di stress spessi è sottili, ecc. Per quessa, u spessore di u muru di e parti plastiche precise deve esse uguale cum'è pussibule in cuncepimentu. U cambiamentu di spessore ùn deve micca esse troppu grande, è a transizione di pendenza o arcu deve esse fatta in u cambiamentu.

B. fate attenzione à a coordinazione trà e parti è fate esigenze di precisione di dimensioni adatte.

Per assicurà l'intercambiabilità trà e parti, demu spessu esigenze strette per l'accuratezza di e singole parti. Ma per e parti plastiche, hà certa flessibilità è elasticità. A volte, finu à chì u cuncepimentu di a struttura sia ragionevule, a deviazione pò esse corretta da l'interazione trà e parti, cusì u standard di precisione pò esse rilassatu in modo adeguatu per riduce a difficoltà di fabbricazione. Diploma.

C. selezzione materiale

Ci sò parechji tippi di materie plastiche, è e so prestazioni varienu assai.

Per e parti plastiche precise, i materiali cun piccula contrattazione / deformazione / bona stabilità dimensionale / bona resistenza à u clima sò selezziunate secondu i requisiti d'usu.

(a) ABS / PC cun bassa contrattazione hè adupratu per rimpiazzà PP cù alta retrazione, è PVC / HDPE / LDPE cù bassa contrattazione. ABS + GF hè adupratu per rimpiazzà ABS.PC + GF cù PC.

(b) Sceglite PA66 + GF o PA6 + GF invece di POM o PA66 è PA6.

 D. cunsiderà cumplettamente u prucessu di furmà.

(a) Per parti di cunchiglia, scatula o discu di spessore ordinariu, hè megliu cuncepisce un arcu di microstrip in a superficia è un rinforzu in l'internu per evità a deformazione.

(b) Per e parti ultra-sottili, u spessore di e parti deve esse uniforme, è e parti interne ùn anu micca avè costole di rinforzu profonde o strutture cumplesse. Hè cunsigliatu di aduprà una macchina di stampaggio à iniezione à grande velocità.

(c) Ugelli caldi o stampi currenti caldi sò aduprati per e grande parti per allungà u tempu di riempimentu è riduce a furmazione è a deformazione.

(d) per e parti à dui cumpunenti fatti di dui materiali, hè aduttata iniezione di doppia culore invece di iniezione di colla.

(e) a stampatura à iniezione verticale hè raccomandata per e parti cù picculi inserti metallici.

 E. Hà spaziu per migliurà.

In a cuncezzione di parti plastiche precise, hè necessariu valutà e deviazioni pussibuli in a futura pruduzzione.

(3) Verificazione di cuncepimentu

I muffi à iniezione anu un costu elevatu, assai tempu è un costu elevatu di mudificazione, dunque dopu à a fine di a basa di u cuncepimentu di a parte, hè necessariu fà campioni fisici per verificà u cuncepimentu, per determinà a razionalità di i parametri di cuncepimentu di u pruduttu, truvà prublemi è migliurà in Avanza.

U cuncepimentu di a verificazione fisica hè principalmente realizatu fendu un mudellu prototipu. Ci hè dui tipi di fabricazione di prototipi: trasfurmazioni CNC è stampa 3D.

 

L'usu di prototipi di verificazione fisica richiede attenzione à i seguenti aspetti:

 I costi di produzione di prototipi A.CNC sò generalmente più alti di a stampa 3D.

Per e grande parti, u costu di a trasfurmazioni CNC hè relativamente bassu. Per i materiali è e pruprietà meccaniche o u trattamentu di a superficia è i requisiti di assemblea, hè raccomandata l'elaborazione CNC, affinchì una bona resistenza meccanica possa esse ottenuta.

Per e parti di piccule dimensioni è poca resistenza, si utilizza a stampa 3-D. A stampa 3-D hè rapida, è hè assai più economica per e parti di piccule dimensioni.

 B. I prototipi ponu generalmente verificà a cunvenzione di l'assemblea trà e parti, verificà errori di cuncepimentu è omissioni, è facilità u miglioramentu di u cuncepimentu. Tuttavia, u prototipu ùn pò micca generalmente riflette i bisogni tecnologichi di a furmazione di muffa, cume l'angolo di trasfurmazione di u modellu / u ritrattu / a deformazione / a linea di fusione ecc.

 

2. Prudutti di furmatu di pezzi plastichi

 (1) cuncepimentu di muffa in plastica (cuncepimentu di muffa)

I stampi di alta qualità sò a chjave per fà e parti precise. I seguenti punti sò da seguità.

A. selezziunate accuratamente u coefficiente di calata di a materia plastica. Posizione ragiunevuli di e parti in u stampu.

B. u materiale core di muffa serà sceltu cum'è materiale d'acciaiu cù una bona stabilità / resistenza à l'usura / resistenza à a currusione.

U sistema d'alimentazione di muffa C. adopra u più altu pussibule un Tsui caldu o un corridore caldu, affinchì e parte di ogni parte di l'uniformità di a temperatura riducinu a deformazione.

D. a muffa deve avè un bon sistema di raffreddamentu per assicurà chì e parti sò raffreddate uniformemente in pocu tempu.

E. muffa deve avè serratura laterale è altri dispositivi di pusizionamentu.

F. hà raghjunatu ragiunamente a pusizione di espulsione di u meccanismu di espulsione, in modo chì a forza di espulsione di e parti sia uniforme è micca deformata.

 

Strumentu impurtante di cuncepimentu è analisi di muffa (moldfow): Usendu u lugiziale di simulazione di muffa per iniezione per imità l'effettu di u prucessu di muffa per iniezione sottu parametri di impostazione diversi, scopre in anticipu i difetti in a cuncezzione di i prudutti è in a cuncezzione di muffa, migliuralli è ottimisalli, è evità i sbagghi maiò in a fabricazione di stampi à u più grande puntu, chì ponu assicurà assai a qualità di u stampu è riduce u costu più tardi.

 

(2) verificà a muffa.

U costu di a muffa simplice hè assai più bassu di quellu di a muffa di produzzione. Per e parti di plastica di iniezione precisa, hè necessariu fà un muffa simplice per verificà u cuncepimentu di u muffu prima di fà u muvimentu furmale di produzzione, in modu da uttene parametri per migliurà u cuncepimentu di u muffu è assicurà u successu di u muffu di produzzione.

 

(3) trasfurmazioni di muffa

I stampi di alta qualità devenu esse machinati cù e seguenti macchine di alta precisione.

A. macchina strumenta CNC di alta precisione

B. macchina specchiu sparkle

C. tagliu di filu lentu

D. ambiente di travagliu di temperatura custante

E. apparecchiature di prova necessarie.

Inoltre, a trasfurmazione di a muffa deve seguità un prucessu strettu è contà nantu à u persunale di alta qualità per operà.

 

(4) selezzione di macchina per stampà iniezione

Attrezzatura per a stampatura à iniezione di parti plastiche di alta precisione.

A. deve aduprà una macchina di iniezione precisa cù micca più di 5 anni di vita di serviziu.

L'ambiente di fabbrica B. hè pulitu è ​​ordinatu.

C. per e parte ultrafine, deve esse una macchina à stampà iniezione à grande velocità.

D. u doppiu culore o e parti impermeabili duveranu avè duie macchine per stampà iniezione.

F. sistema di assicuranza di qualità sonora

 

(5) imballaggio per e parti plastiche precise

Un bonu imballu hè impurtante per prevene graffi, deformazioni, polvere in u trasportu, conservazione di parti plastiche precise.

A. E parti lucenti devenu esse incollate cù una pellicula protettiva.

B. e parti à muri fini devenu esse fasciati in tasche speziale o schiuma, o separati da un cultellu di carta per evità a pressione diretta.

C. E parti chì devenu esse trasportate à lunghe distanze ùn devenu micca esse messe liberamente in cartoni. Più cartoni devenu esse fissati inseme da pile è guardie.

A sucietà Mestech hà macchine è attrezzature per a fabbricazione precisa di muffe di plastica è di iniezione. Speremu di furnisce i servizii di fabbricazione di muffa è di produzzione per e parti plastiche precise.


Tempu di posta: Ott-15-2020