Induve aduprà parti di plastica

E parti di plastica sò fatte attraversu a stampatura di muffa cù altri metudi di trasfurmazione, di i quali a dimensione è a funzione soddisfanu i requisiti di i cuncettori.

Più di u 80% di e parti plastiche sò stampate per iniezione, chì hè u modu principale per ottene parti plastiche di precisione.

E parti di plastica iniezione è i prudutti sò penetrati in tutti l'aspetti di l'attività umane, ampiamente aduprate in cumunicazioni elettroniche, apparecchi elettrichi, elettrichi, strumentazione, sicurezza, trafficu automobilisticu, assistenza medica, apparecchi di a vita quotidiana è altri campi.

E categurie principali di prudutti sò:

1. Prudutti elettronichi di cumunicazione è elettronica di cunsumu (alloghju in plastica, accintu, scatula, cupertina)

Cellulari, cuffie, televisori, videotelefoni, macchine POS, campanile.

plastic1

2. Apparecchi elettrichi (cassa di plastica, coperchio, contenitore, basa)

Macchina da caffè, spremiagrumi, frigorifero, climatizatore, lavatrice è fornu à microonde.

plastic5

3. Apparecchiature elettriche

Contatore elettricu, scatula elettrica, armariu elettricu, cunvertitore di frequenza, copertura isolante è interruttore.

plastic9

4. Strumentu (custodia in plastica, cupertina)

Voltmetro, multimetru, barometru, rilevatore di vita

plastic10

5. Auto parts

Struttura di u corpu di u Dashboard, staffa di batteria, modulu frontale, scatula di cuntrollu, quadru di supportu di sedile, placenta di riserva, parafango, paraurti, copertura di u chassis, barriera à u rumore, quadru di a porta posteriore

plastic11

Parti plastiche di l'automobile

6. Dispositiu di trafficu è apparecchi di veiculi (lampadina, accintu)

Lampa di signale, segnu, testatore di alcolu,

plastic12

7. Assistenza medica è sanitaria

Luci operative, sfigmomanometru, siringa, contagocce, bottiglia di medicina, massaggiatore, dispositivo di depilazione, attrezzature fitness

plastic13

8. Necessità cutidiane

Sedie in plastica, spazzolini da denti, bacini in plastica, secchi di plastica, plastica, tazze in plastica, bichjeri, copre di toilette, piscine, ghjoculi

plastic14

Diversi prudutti richiedenu diverse dimensioni, forme, prestazioni, apparenza è usi, cusì ci sò una varietà di stampi è prucessi di stampaggio à iniezione aduprati per fabricalli.

Mestech hà più di 10 anni di fabbricazione di muffe per iniezione è di esperienza di produzione di iniezioni, pudemu furnisce cun stampi per iniezione persunalizati è prudutti di iniezione è servizii secondu e vostre specifiche.

Cum'è:

1. ABS, PC.PMMA.PVC.PP.NYLON, TPU.TPE

2. stampatura à iniezione per piccule parti, grandi parti, fili, ingranaggi, conchiglie, dui culori, è inserti di metallo.

3. Rivestimentu o dicurazione di superficia: serigrafia, vernice spray, galvanoplastia, decorazione di muffa interna, stampa di trasferimentu d'acqua.

Se avete bisognu di prudutti di plastica per i vostri prudutti, o avete bisognu di sapè di più, per piacè cuntattate Mestech per preventivazione o ulteriori informazioni.


Tempu di posta: Oct-16-2020